فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و سال نو در راستای ترویج کمک‌های مؤمنانه ۱۶ سری جهیزیه به زوجین نیازمند شهرستان اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۸۷۸۷۵
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، سرهنگ دوم پاسدار ابوالفضل زیدانلو در آیین اهدای جهیزیه به زوجین نیازمند اظهار کرد: اولین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه سال ۱۴۰۳ با توزیع ۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند در فریمان هم‌زمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در این شهرستان برگزار شد.

 وی خدمات‌رسانی به مردم را از وظایف سپاه پاسداران برشمرد و افزود: سال گذشته نیز سه مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه و اهدای جهیزیه با کمک خیرین و بسیج سازندگی شامل ۳۳۵۴ بسته معیشتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال، ۱۲۶ سری جهیزیه و کمک جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال تهیه و بین جامعه هدف در سطح شهرستان فریمان توزیع شد.

 زیدانلو در ادامه به تهیه ۷۲۲ بسته لوازم‌التحریر به ارزش بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال به کمک خیرین شهرستان و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج فریمان در سال گذشته اشاره کرد و توضیح داد: این اقلام بین دانش‌آموزان محروم شهرستان که از قبل شناسایی شده بودند توزیع شد.

 وی بیان کرد: امسال نیز در مرحله اول ۱۶ سری جهیزیه شامل ۱۷ قلم کالای اساسی به ارزش بیش از چهار میلیارد و هشتصد میلیون ریال با مشارکت بسیج سازندگی ناحیه فریمان، اداره بهزیستی و خیرین شهرستان خریداری و به زوجین نیازمند اهدا شد.

 در ادامه این آیین حجت‌الاسلام سید مهدی معلمی، امام‌جمعه فریمان نیز اعلام کرد: تهیه جهیزیه و کمک به تشکیل خانواده و ازدواج آسان جوانان بهترین نوع انفاق در راه خداوند است.

 وی با بیان جلوه‌هایی از کرامت امام حسن مجتبی علیه‌السلام اذعان داشت: کریم اهل‌بیت در دوران زندگی‌شان همیشه سفره‌دار بوده و به مردم خیر می‌رساندند و ما خرسندیم که خدمت‌رسانی به مردم جزو وظایف ذاتی‌مان بشمار می‌رود.

 معلمی با اشاره به آیات ۴۰ و ۴۱ سوره حج عنوان کرد: به تحقیق هر کس خدا را یاری کند خداوند به او نصرت و یاری می‌رساند و همیشه قدرت بزرگ الهی پشت سر انسان‌های الهی است. برپاداشتن نماز و دستگیری از نیازمندان و فقرا از وظایف انسان‌های مؤمن و صاحب مسئولیت در حکومت اسلامی است و بیشترین چیزی که خداوند را شاد می‌کند انفاق است .

 مراسم توزیع جهیزیه با حضور امام‌جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان و خانواده‌های زوجین در محل نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج فریمان برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها